یادگیری با مدرسه شروع یا پایان نمی یابد. فقط به این دلیل که تحصیلات دانشگاهی شما تمام شده یا پس انداز می کنید تا به نوعی تحصیلات عالی بروید ، این بدان معنا نیست که مجبورید یادگیری را متوقف کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید بدون محیط کلاس به یادگیری خود ادامه دهید.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید یا به دنبال برخی از روش های جدید برای یادگیری هستید ، ادامه راه را برای ادامه تحصیل در زیر بخوانید:

از فناوری استفاده کنید.
با ایجاد اینترنت ، تحصیل در این زمینه هرگز آسان نبوده است. وب سایت ها و منابع بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد چیزهای جدید را بدون نیاز به پرداخت شهریه یاد بگیرید. وب سایت های مختلفی به ایجاد کلاس های آنلاین اختصاص داده شده است که به شما امکان می دهد به صورت رایگان یا با هزینه ای کم در هر کلاس یاد بگیرید.

همچنین می توانید فیلم ها و مستندهای مختلفی را که در منابع مختلف آنلاین در دسترس هستند تماشا کنید. ویدئوهایی وجود دارد که سخنرانی های مختلف در کلاس را از مدارس Ivy League ضبط می کند که می توانید آنها را گوش دهید و تماشا کنید. گوش دادن به پادکست روش دیگری است که می توانید با موضوعات مختلفی که برای شما جالب هستند آشنا شوید.

در صورت وجود کلاس ها را شرکت کنید.
این بدان معنی نیست که اگر می خواهید مهارت جدیدی یاد بگیرید یا یک حرکت شغلی انجام دهید ، باید به دانشگاه یا مدرسه برگردید. اگر از محیط کلاس لذت می برید و دوست دارید با دیگران ارتباط برقرار کنید ، گزینه هایی پیش روی شماست.

بسیاری از کلاسها در قالب برگزاری کلاس یکبار در هفته و طی چند ماه برگزار می شود. قالب های کارگاهی نیز وجود دارد که در طی چند ساعت می توانید درباره یک موضوع بیشتر بدانید. این بدان معناست که شما می توانید بعد از کار یا آخر هفته بروید ، بنابراین مجبور نیستید کار خود را ترک کنید تا چیز جدیدی یاد بگیرید.

به خواندن ادامه دهید.
اگر از خواندن لذت نمی برید ، این بهترین گزینه برای شما نیست ، اما یک گزینه عالی برای یادگیری است. خواندن یک روش عالی برای یادگیری از باهوش ترین افراد در صنایع مختلف است. در مورد اینکه می خواهید چه موضوعی را بیاموزید یا کار کدام را بخوانید ، مرور کنید.

بگذارید بگوییم شما به باغبانی علاقه مند هستید. شما می توانید کتاب های مختلف بخوانید و به وبلاگ های مختلف نگاه کنید تا ببینید چه کاری می توانید برای پرورش باغ انجام دهید. اگر علاقه مندید درباره بورس سهام بیشتر بدانید ، می توانید کتاب های مختلفی را از متخصصان بورس بخوانید .

به کنفرانس ها بروید
کنفرانس های مختلفی در موضوعات متنوع برگزار می شود. ممکن است مجبور شوید یک یا دو روز از کار خود مرخصی بگیرید ، اما آنها راهی عالی برای آشنایی با افراد جدید و یادگیری موضوعات جدید هستند. کنفرانس ها یک محیط یادگیری متفاوت هستند زیرا هیچ آزمون یا نمره نهایی وجود ندارد که در پایان کنفرانس ارائه شود. اگر می خواهید بروید و درباره یک موضوع بیشتر بیاموزید ، این فشار شما را از بین می برد. به طور کلی ، رفتن به کنفرانس ها نیز یک راه عالی برای ایجاد ارتباط و گفتگو با دوستان و همکاران در حرفه شما است.

نامزد بمان
خواه در مجلات مختلف مشترک شوید و یا کارگاه های مختلفی در آن شرکت کنید ، به یادگیری ادامه دهید. آسان است که فقط کار خود را انجام دهید یا در یک شیار گیر کنید و نخواهید از آن بیرون بیایید. اگر احساس می کنید گیر افتاده اید ، مهارت جدیدی را یاد بگیرید که برای شما جالب است.

این مهارت های مختلف می تواند به شما اجازه حرکت حرفه ای یا شروع کار جدید را بدهد. همچنین می تواند به گسترش رزومه و دستیابی به شغل متفاوتی کمک کند که دستمزد بیشتری بپردازد و محیط کار بهتری برای شما باشد.

یادگیری یک کار مادام العمر است که به شما امکان می دهد موضوعات و موضوعات مختلف را کشف کنید. با منابع و ابزارهای یادگیری مناسب می توانید مهارت های مختلف را بدون بازگشت به مدرسه چهار ساله یاد بگیرید. چند روش برای یادگیری لذت می برید که کلاس درگیر نمی شود؟ برای شروع مکالمه در زیر نظر دهید