نسل بعدی قهرمانان امروز در سالن های مدارس قدم می زنند و شما منحصراً آماده کمک به آنها هستید.
به قول معروف ، همه ما یک بار جوان بودیم.
جوانان امروز (نسل Z ، متولد سال 1996) از نظر نژادی و قومی متنوع تر از هر نسل دیگر آمریکایی هستند. آنها نمایانگر مجموعه وسیعی از تجربیات هستند. آنها نه تنها به لطف تربیتی که در فضای دیجیتال دارند به سمت رویدادهای فعلی فراخوانی می شوند ، بلکه نسبت به نسل های گذشته از خودآگاهی ، آگاهی و اطلاعات بیشتری برخوردار هستند و بیشتر صحبت می کنند. همچنین به احتمال زیاد آنها به نوعی درگیر آموزش و پرورش می شوند.
این می تواند یک ترکیب قدرتمند باشد.
دانش آموزان در حالی که به تحصیلات خود می پردازند ، فرصت زیادی را پیدا می کنند تا تأثیر خود را بر جهان بگذارند. اگر آن روحیه فعالیت جوانی مورد استقبال جامعه قرار گیرد ، تشویق شود ، هرس شود و ایجاد شود ، چه می شود؟ مدیران و دانش آموزان وقتی در جهت منافع بیشتر خانواده ها ، اهداف و چالش های محلی همکاری می کنند ، به چه چیزی می توانند برسند؟ بیایید کشف کنیم
از دانش اموزان حمایت کنید
بزرگسالان هنوز مسئول نوجوانان اطراف خود هستند. در بعضی مواقع آنها می توانند از برافروختن جرقه های فعالانه محتاط باشند ، مبادا این شعله ور شدن در شعله ای غیرقابل کنترل افراط گرایی باشد. به همین دلیل است که آغاز تأیید ارتباط بین این دو بدون از بین بردن اشتیاق بسیار مهم است.
بسیاری از سازمان ها ، آموزش ها و اقدامات در یک فضای دیجیتالی آغاز می شود. الگوریتم ها انسانی نیستند و ترجیح می دهند افراد همفکر را با هم گروه کنند. این یک بخش مهم از شهروندی دیجیتال است که خطرات اجازه دادن به اتاق اکو را بدست می آورد. صرف نظر از هر موضع گیری شده ، کسی برای مخالفت خواهد بود. اشکالی نداره دانش آموزان را تشویق کنید تا با مخالفت راحت باشند (با بی احترامی اشتباه نشوند). مخالفت محترمانه خوب است و منجر به رشد می شود. برای بهبود جامعه نیازی به انصراف از کارهای مهم نیست. در حقیقت ، پیشرفت سالم بدون تأیید موافقان و مخالفان هر اقدامی امکان پذیر نیست.
اگرچه دانش آموزان علاقه زیادی به علل دارند ، مواجه شدن با فشار پس از کار دشوار است. به آنها کمک کنید گوش دادن را یاد بگیرند ، نه اینکه رد کنند. هدف آنها باید تقویت پرونده خودشان باشد تا اینکه تسلیم هر بحثی شوند.
از یادگیری مبتنی بر پروژه استفاده کنید
هنگامی که دانش آموزان با تبادل نظر با اعتماد به نفس راحت شدند ، وقت آن است که مفاهیم خود را در هدفی که دیگران نیز می توانند از آن استقبال کنند ، تقویت کنیم. هیچ دلیلی برای محدود کردن امکاناتی که رهبران دانشجویی می توانند انجام دهند وجود ندارد و شما به عنوان رهبران آموزش ، فقط تجربه مناسبی برای کمک به آنها دارید.
تجربه رهبری دانشجویی بسیار ارزشمند است. توانایی بسیج یک حرکت یک شبه ظاهر نمی شود (اگرچه برای برخی از افراد راحت تر از دیگران است). در عوض ، هنگامی که دانش آموزان کاری را که برای ایجاد تغییر در زندگی آنها و دیگران لازم است ، می آموزند ، می تواند چشم آنها را به ارزش افرادی که در سطح محلی کار می کنند ، باز کند تا تغییرات پایدار ایجاد کنند.
برخی از مفاهیم رهبری که دانشجویان می توانند مطالعه کنند ، شامل برقراری ارتباط با چند مخاطب ، استخدام ، تفویض اختیار ، حل تعارض و دوباره مهارت شنیدن فعال است. این مهارت های بین فردی ، همراه با هوش هیجانی ، به دانشجویان در جستجوی شغل آینده خود نیز پا می گذارد.
سایر فرصتهای یادگیری رهبران آموزش بصورت منحصر به فرد آمادگی لازم برای انتقال را دارند ، نوشتن کمک هزینه ، تولید مواد یادگیری ، سازماندهی گروه های شکست و تکنیک های ارتباطی مورد استفاده در تدریس.
نقطه شروع درست را مشخص کنید
اکنون که دانش آموزان یک دلیل را در ذهن خود دارند و یک تیم برای کار کردن ، وقت آن است که فرصتی برای خدمت رسانی پیدا کنند. دانش آموزان غالباً اشتیاق به زندگی دارند که برای تغییر جهان - به معنای واقعی کلمه در مقیاس جهانی - آتش می زند. این همان نقطه ای است که نمایندگی رسانه به فعالان نوجوان می رسد. اما تغییر از خانه ، در حیاط خانه و محوطه مدرسه و اجتماعات آغاز می شود. و سازمانهای محلی نیاز به کمک دارند.
این جایی است که رهبران آموزش می توانند برخی از بررسی های واقعیت ملایم را ارائه دهند. ایده آلیست ها رویای تغییر جهان را در سر می پرورانند اما ممکن است ندانند از کجا شروع کنند. موج خروجی از زمان و خدمات در نزدیکی خانه کاملاً به معنای واقعی کلمه جهان را تغییر می دهد ، حتی اگر در اخبار شب خبری از کرون نباشد که آن را همراهی کند.
مربیان قهرمانانی گمنام هستند. چه کسی بهتر است ارزش خدمت به دیگران را تشویق کند بدون اینکه در ازای آن قدردانی کنم؟