مارک شخصی روی زمین چیست؟
وقتی مردم می گویند ، "من می خواهم یک مارک شخصی بسازم" ، اولین چیزی که به آن فکر می کنند اعداد است. تعداد دنبال کنندگان توییتر. تعداد لایک های فیس بوک. تعداد مشترکین وبلاگ و... . این معیارها برای ساخت یک برند شخصی معنادار بسیار ضعیف هستند .
ساختن نام تجاری شخصی به معنای تأمین ارزش بسیار زیاد در یک (یا چند) طاقچه است که افراد نام شما را با ایده موفقیت در آن صنعت مرتبط می کنند.
شما به یک رهبر فکر و تأثیرگذار تبدیل می شوید.
ساخت یک مارک شخصی کار زیادی را می طلبد ، اما اگر آماده غواصی هستید ، در اینجا نمای کلی مورد نیاز شما است:
مرحله 1: مشخص کنید که در چه کاری مهارت دارید و برای تأمین هزینه زندگی می خواهید چه کارهایی انجام دهید.
من در مورد شما نمی دانم ، اما من واقعاً واقعاً بد خودم را متقاعد می کنم که کارهایی را انجام دهم که از آنها لذت نمی برم. این بخشی از دلیل این است که من چنین دانش آموز وحشتناکی بودم.
اولین قدم تصدیق کاری است که دوست دارید انجام دهید - زیرا اگر دوست ندارید این کار را انجام دهید ، این احتمال وجود دارد که آن را خیلی جدی نگیرید و اگر مایل نیستید آن را جدی بگیرید و در آن مهارت داشته باشید ، پس چرا حتی زحمت؟
هنگامی که بدانید چه کاری را دوست دارید انجام دهید ، باید متعهد شوید که در آن کار به همان اندازه که ممکن است عالی باشید. این هیچ ربطی به رقابت پذیری ندارد (حتی اگر فکر می کنم رقابت انگیزه بزرگی است). این به این واقعیت مربوط می شود که در صورت شروع سستی ، هر کاری که دوست دارید انجام دهید ، یک میلیون نفر دیگر نیز انجام آن را دوست دارند - و همه آنها آماده موضع گیری شما هستند.
متعهد شوید در کاری که دوست دارید انجام دهید ، به یک رهبر فکری تبدیل شوید.
مرحله 2: بستر اجتماعی خود را پیدا کنید.
بزرگترین مشکلی که اکثر مردم درست از دروازه ایجاد می کنند این است که در ساختن یک وب سایت برای خود عجله می کنند یا ساعت ها تلاش می کنند تا بدانند که چگونه می خواهند خودشان را برند کنند.
هیچ کدام مهم نیست. نه هنوز.
آنچه مهم است این است که شما شروع به مالکیت صنایع دستی خود و ارائه ارزش برای افراد در دامنه عمومی کنید. همه چیز از آنجا ناشی می شود.
بستری را پیدا کنید که متناسب با علاقه شما باشد و بهترین محتوای ممکن را ایجاد کنید. سرآشپز؟ در اینستاگرام فیلم های غذایی درست کنید. سخنران انگیزشی؟ فیس بوک چهره شما را خاموش می کند. متخصص بازاریابی دیجیتال؟ پس چرا من هنوز تو قیف تو نیستم؟
مرحله 3: همکاری کنید.
بعداً تا آنجا که می توانید با سایر رهبران اندیشه در طاقچه خود روابط برقرار کنید. این درهای زیادی به روی شما باز می کند - و به رشد پیروی اجتماعی شما کمک می کند.
افراد دیگری را پیدا کنید که محتوای عالی ایجاد می کنند و همکاری می کنند. تناسب اندام؟ با هم بلند شوید ، آن را ضبط کنید و در YouTube ارسال کنید. بازی؟ با یکدیگر دوئل کنید ، کلیپ های خشمگین خنده دار را در Snapchat قرار دهید و یکدیگر را با متن روی صفحه نشان کنید
با هم محتوا ایجاد کنید و مخاطبان را تجارت کنید. همه برنده می شوند ، همه رشد می کنند و در این راه ارتباطات و دوستان عالی برقرار خواهید کرد.
مرحله 4: لیست وب سایت / ایمیل خود را ایجاد کنید.
هنگامی که در شبکه های اجتماعی طرفداران قابل توجهی پیدا کردید ، زمان ساخت وب سایت شما فرا رسیده است با چیزی ساده مانند Squarespace یا Wix شروع کنید - هیچ دلیلی برای پرش به سایت سفارشی وردپرس وجود ندارد (مگر اینکه قدرت شما این باشد).
وب سایت شما باید ارزش افزوده نهایی خوانندگان باشد. شما توجه آنها را در شبکه های اجتماعی جلب می کنید و در وب سایت خود به همه ارزش دنیا را می دهید.
در اینجا یک برد / برنده این است که شما در ازای ایمیل آنها محتوای تخصصی ارائه دهید - یک بارگیری رایگان ، یک کد آزمایشی برای یک برنامه ، و غیره بلند مدت
مرحله 5: محصولات خود را روانه بازار کنید.
و سرانجام ، تمام هدف از ساختن نام تجاری شخصی جلوگیری از مسیر جهنمی وابستگی به شخص دیگر است. اگر این بازی شماست ، جالب است. فقط مال من نیست من ترجیح می دهم وسایل خودم را بسازم - و به افراد دیگر پول بدهم تا وابسته به من باشند.
انگیزه برای عرضه محصولات خود ، بیش از پول ، اعتباری است که به شما می دهد. کارت ویزیت امروز کتاب ها ، دوره ها ، محصولاتی است که از طرف شما و دانش شما صحبت می کنند. اینها برای باز کردن درهای سایر رهبران اندیشه در صنعت شما و صنایع مماسی است ، بنابراین شما می توانید (به مراحل 2 و 3 برگردید) به دنبال ساختن دنباله های اجتماعی خود ، همکاری و تعامل با تأثیرگذاران جدید و مخاطبان آنها باشید.